GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlás előtt

Hogyan tudok rendelni?

  • Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

  • A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra.

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

  • IDE KATTINTVA tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

  • Igen.

Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?

  • A raktárkészletet a kategória- és termékoldalakon is jelezzük.

Személyes vásárlásra van lehetőségem?

  • Nincs. Személyes vásárlásra vagy megtekintésre jelenleg sajnos nem nyújtunk lehetőséget.

Csak új termékeket árusítanak az oldalon?

  • Az E-hall oldalán található termékek teljesen új, gyári csomagolású termékek.

Az árak tartalmazzák az ÁFA összegét?

  • Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

  • Igen. Minden vásárlásról áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Hogyan jut el hozzám a termék?

  • Házhozszállítással (GLS, MPL), csomagautomatán keresztül (FoxPost, GLS, MPL), vagy akár személyesen is átveheted (az INLOG telephelyén: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2/B).

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

  • IDE KATTINTVA iratkozz fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhetsz akciós termékeinkről és újdonságainkról! Ezt megteheted a főoldalon. Like-olhatsz minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhetsz. Instagram és Tiktok-csatornánk, valamint YouTube videóink is tájékoztatnak az aktualitásokról.

Garancia, jótállás

Van a termékekre jótállás?

  • Igen. Minden elektronikai termékünkre 1 év gyártói garanciát vállalunk. Probléma esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Garancia feltételei

A jótállási idő alatt az anyagból vagy a termék gyártási folyamatából eredő meghibásodások esetén az alkatrészeket vagy a teljes terméket az adott körülményeknek megfelelően kicseréljük.  

Garanciális javítás igénylésekor be kell nyújtania a forgalmazónak a készüléket és a vásárlás dátumát igazoló igazolást (vásárlási számla).

A következő esetekben a garancia semmissé válik:

  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, például a tápegység vagy töltőkábel nem megfelelő használatából, nem megfelelő aljzatba dugva okozta sérülések stb.
  • Normál használat okozta öregedés és elhasználódás.
  • Amennyiben problémák merülnek fel a más célra történő használat vagy a nem a gyártó által szállított alkatrészek használata, vagy a helytelen használata miatt.
  • Nem rendeltetésszerű használat, leejtés, vízbeejtés, ipari mértékű használat.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

  • Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül. Kivételt képeznek a higiéniai okokból nem visszavehető árucikkek (pl. fogkefe, szájzuhany)

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.

  • Amint visszakaptuk a bontatlan és sértetlen terméket, visszautaljuk az árát az Ön által megadott bankszámlaszámára.

  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

Rendelés

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

  • Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

  • Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket. A vásárló által megadott hibás vagy hiányzó adatok miatt meghiúsult vagy hibás teljesítés miatt az E-Hall nem vonható felelősségre.

Fizetés

Elérhető utánvétes lehetőség?

  • Igen, az utánvét költségéről rendelés leadásakor tájékoztatjuk. Személyes átvétel esetén nem elérhető.

Banki előreutalásra van lehetőségem?

  • Igen, a megrendelés visszaigazolás tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.

Tudok fizetni bankkártyával?

  • Igen, a SimplePay rendszeren keresztül.

Tudok hitelre vásárolni?

  • Nem, ilyen lehetőség jelenleg nincs.

Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

  • Nem, erre jelenleg nincs lehetőség.

Szállítás

Mikor szállítanak a futárszolgálatok? Egyeztetés lehetséges?

  • A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejéről a futárszolgálat tájékoztatást küld Önnek a kiszállítási napon vagy azt megelőzően.

Vásárlás után

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

  • Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén, és Ügyfélszolgálatunk megoldást kínál a problémára.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

  • A vásárlást követően e-mailben megküldött elektronikus számla egyben garanciajegyként is szolgál. Amennyiben nem kapott számlát, kérjük jelezze felénk.

Megkaptam a terméket, hol mondhatok róla véleményt?

  • A termékoldalon van lehetősége értékelni a termékeket, valamint a megrendelést követő napokban e-mailben felkérjük a rendelt termékek értékelésére. Szándékát előre is köszönjük.

Szállítás

Mit jelent a várható szállítási idő?

  • A kategória- és termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. Az itt feltüntetett szállítási idő a GLS házhozszállításra vonatkozik, egyéb szolgáltatók szállítási ideje ettől eltérhet!

Ha a raktárhoz odamegyek, átvehetem a termékeket?

  • Az INLOG telephelyén (1112 Budapest, Repülőtéri út 2/B) van lehetőség személyes átvételre munkanapokon 12 és 16 óra között. Ehhez rendeléskor a VIP személyes átvétel szállítási módot szükséges kiválasztani.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

  • 35.000 Ft értékű vásárlás esetén a szállítás GLS és FoxPost szállítás esetében, valamint VIP személyes átvétel kiválasztásakor ingyenes. 

Mikor érkezik meg a csomagom?

  • A hétköznapokon 12 óráig leadott megrendelések Magyarországon már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek (GLS házhozszállítással). A Foxpost csomagautomatákba átlagosan 2-3 napos szállítási idővel kell számolni. Az MPL futárszolgálat által szállított csomagok érkezési ideje 1-20 munkanap, tájékoztatás a futárszolgálattól és a Magyar Postától kérhető. 

  • A szomszédos európai országokba GLS-el 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő.

  • Budapesti vásárlóink számára akár aznapi személyes átvételi lehetőséget biztosítunk a "VIP személyes átvétel" szállítási mód révén. Ennek feltétele a 12 óra előtt leadott rendelés. Az átvétel 12 és 18 között lehetséges (vagy a következő munkasnapon 8 és 16 óra között).

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?

  • Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor futárszolgálattól függően a futár ismét megkísérli a csomag átadását, majd értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.
  • Figyelem! MPL házhozszállítás esetében csak az első kiszállítási kísérlet garantált!

Ritkán vagyok otthon, hogyan tudom átvenni a csomagom?

  • Megrendelésnél kérheti a munkahelyére is a csomagszállítást, vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot. A csomagautomatás kiszállítási módok pedig nagyfokú szabadságot nyújtanak a csomagátvételében!

Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?

  • A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • Szállítási módtól függően 890 Ft-tól 2414 Ft-ig.

  • MPL futárszolgálat választása esetén a csomag tömegétől függően különböző alapdíjjal kell számolni, melyhez egy fix 890 Ft-os előkészítési és csomagolási díjat is felszámolunk külön tételként.

Személyesen is átvehetem a terméket?

  • Az INLOG telephelyén (1112 Budapest, Repülőtéri út 2/B) van lehetőség személyes átvételre. Ehhez rendeléskor a VIP személyes átvétel szállítási módot szükséges kiválasztani.

Az átvételi pontokon személyesen is vásárolhatok?

  • Nem. A webshopon leadott rendelését azonban átveheti Az INLOG telephelyén (1112 Budapest, Repülőtéri út 2/B).

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

  • Igen. A csomagszám/nyitókód/megrendelésszám ismeretében más is átveheti csomagját. 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Felmelegszik a hajvágó készülékem, mit tegyek?

  • A hajvágó készülék felmelegedését sok esetben az olajozás hiánya okozza. Amennyiben az eszköz felmelegszik kérjük tegye félre, amíg ki nem hűl. Ezt követően a hajvágó használata előtt minden alkalommal olajozza meg a készüléket a mellékelt olajjal, ezzel biztosítva a megfelelő működést.

A Fairywill 5020 típusú szájzuhany kibontása után vizet találtam a készülékben, mit tegyek?

  • Előfordulhat, hogy a vízáramlási tesztek során használt desztillált víz felbontás után a fő készülékben még megtalálható (tartály, vízszívócső stb.). Ez minőségromlást és egészségügyi problémákat nem eredményez.

Fairywill 5020 típusú szájzuhany hibaelhárítási lehetőségek:

  • Az eszköz nem működik: Most vásárolta meg a terméket, vagy több mint 3 hónapja nem használta: Csatlakoztassa az eszközt a töltőre és töltse 4 órán át.
  • A bekapcsolást követően pár percig működik: A töltési idő nem volt elegendő: Csatlakoztassa az eszközt a töltőre és töltse 4 órán át.
  • Nagyon alacsony a víznyomás: A fúvókába szennyeződés ragadt: Cserélje ki a fúvókát. 
  • Nagyon alacsony a víznyomás: A fúvóka megrongálódott: Cserélje ki a fúvókát. 
  • Nagyon alacsony a víznyomás: A szűrőbe szennyeződés ragadt: Tisztítsa meg a szűrőt. 
  • Nem távozik víz a készülékből: A víztartály üres: Töltse fel vízzel a tartályt.
  • Nem távozik víz a készülékből: A készülék túlságosan meg van döntve használat közben: Függőleges állapotban használja a készüléket. 
Árukereső.hu